1-op-1 traject

Zonder stress, handen in het haar en nachtelijke uurtjes werken zélf jouw website leren bouwen en onderhouden? Dan is het 1-op-1 traject voor jou gemaakt. Tijdens dit traject duiken we samen in jouw bedrijf: Wat voor onderneming heb je? Wat zijn de verdienmodellen? Waar wordt jij het blijste van binnen jouw onderneming? En, hoe bouwen we een website die jouw onderneming, verhaal en diensten volledig tot zijn recht laat komen?

Daarna bouwen we samen jouw website tijdens een 1-op-1 dag. Geen zorgen: ik help je door het hele proces!

DE VIER STAPPEN VAN HET 1-OP-1 TRAJECT

KENNIS MAKEN

Tijdens een kennismakingsgesprek verdiep ik me in jou en je bedrijf, maar ook in je dromen & wensen. Ik denk met je mee en bepaal welke opdrachten nodig zijn om je klaar te stomen voor de 1-op-1 dag.

ODRACHTEN

Op basis van onze kennismaking ontvang je een aantal opdrachten om te voltooien zodat je alles voorbereid hebt voor onze 1-op-1 dag. Je gaat je bezig houden met zowel jouw bedrijf zelf áls de content voor de website.

1-OP-1 DAG

Tijdens de 1-op-1 dag gaan we alles in praktijk omzetten in een website die bij jou past. Ik help je van A tot Z en zorg dat je aan het einde van de dag jouw website (bijna) af hebt. Je krijgt van mij alles wat je nodig hebt.

EN DAARNA?

Ook daarna sta je er niet alleen voor. Je hebt tot een half jaar na de 1-op-1 dag recht op support voor al je vragen. Via de supportmailbox worden je vragen altijd binnen één werkdag beantwoord. Technically, you’re never alone anymore!

Mijn naam is Fleur

Inmiddels ondersteun en ontzorg ik met Bureau Checklist al 3,5 jaar vrouwelijke ondernemers op gebied van webdesign- en development. Nadat ik met meer dan 100 vrouwelijke start up’s gewerkt heb, weet ik inmiddels ook waar de gemeenschappelijke valkuilen liggen en hoe je hier handig overheen kunt stappen.

Tijdens het 1-op-1 traject hou jij de controle: je bouwt zelf jouw website én leert deze te onderhouden. Maar: je hebt er niet de slapeloze nachten, handen-in-het-haar-momenten en frustraties bij. In plaats daarvan mag je verwachten dat we niet alleen naar jouw website kijken, maar ook écht naar jouw bedrijf. Want aan een mooie website heb je alleen iets, als deze jouw verhaal goed vertelt én verkoopt.